Nota à l'imprese cinesi: i tessili europei anu recuperatu à i livelli pre-epidemici!

Nota à e cumpagnie cinesi:

- I tessili europei anu recuperatu à i livelli pre-epidemici!

2021 hè l'annu di a magia è u più cumplessu per l'ecunumia glubale.In l'annu passatu, avemu sperimentatu e teste di materie prime, trasportu marittimu, crescita di u tassu di scambiu, pulitica di carbonu duale, rationing power è cusì.Ingressu à u 2022, l'ecunumia glubale affruntà ancu parechji fattori destabilizzanti.
In u paese, i focu ripetuti in Pechino, Shanghai è altre cità anu messu l'imprese in svantaghju.Per d 'altra banda, a mancanza di dumanda in u mercatu domesticu pò ancu aumentà a pressione d'importazione.Internaziunale, a cepa di virus cuntinueghja à mutà, è a pressione ecunomica glubale hè aumentata significativamente.L'affari pulitichi internaziunali, a guerra Russia-Ucraina è a forte crescita di i prezzi di a materia prima anu purtatu più incertezze à u sviluppu futuru di u mondu.

nutizie-3 (2)

Cumu serà u mercatu internaziunale in 2022?Induve duveranu andà l'imprese domestiche in 2022?
In fronte à a situazione cumplessa è cambiante, prestemu assai attenzione à a tendenza di u sviluppu di l'industria tessili glubale, amparate prospettive più diversificate d'oltremare da i pari tessili domestici, è travaglià inseme cù u vastu numeru di culleghi per superà e difficultà, truvà suluzioni, è strive à ottene u scopu di crescita di u cummerciu.
Tessili è vestiti ghjucanu un rolu impurtante in a fabricazione europea.I paesi europei cù l'industria tessili relativamente sviluppata includenu Gran Bretagna, Germania, Spagna, Francia, Italia è Svizzera, chì u valore di a pruduzzioni cuntene più di un quintu di l'industria tessili glubale è vale attualmente più di 160 miliardi di DOLLARS.
Cum'è centinaie di marca di punta, i diseggiani cunnisciuti internaziunali, è ancu i futuri imprenditori, circadori, è i travagliadori di l'educazione in casa, a dumanda europea di tessili d'alta qualità è prudutti di moda d'alta qualità sò cresciute, micca solu cumpresi i Stati Uniti. , Svizzera, Giappone, o canadiani paesi altu rèdditu, cumpresi Cina è Hong Kong, Russia, Turchia è u Mediu Oriente è altri paesi emergenti è rigioni.In l'ultimi anni, a trasfurmazioni di l'industria tessili europea hà ancu purtatu à un aumentu sustinutu di l'esportazione di tessili industriali.

Per u 2021 in tuttu, l'industria tessili europea hà ripresa cumplettamente da a forte contrazione in 2020 per quasi ghjunghje à i livelli pre-pandemici.Tuttavia, per via di a pandemia di COVID-19, un rallentamentu in a catena di fornitura glubale hà purtatu à una penuria di fornitura globale, chì anu affettatu severamente i mudelli di cunsumatori.L'aumentu cuntinuu di i prezzi di a materia prima è di l'energia hà un impattu crescente in l'industria tessili è di vestiti.
Mentre a crescita era più lenta chè in i trimestri precedenti, l'industria tessili europea hà sviluppatu più in u quartu trimestre di u 2021, durante u quale u settore di l'abbigliamento hà migliuratu significativamente.Inoltre, l'esportazioni europee è e vendite di vendita cuntinueghjanu à crescenu per via di una forte dumanda interna è esterna.
L'indice di fiducia di l'imprese tessili d'Europa hè ligeramente calatu (-1,7 punti) in i prossimi mesi, in gran parte per via di a carenza d'energia lucale, mentre chì u settore di a robba ferma più ottimistu (+2,1 punti).In generale, a fiducia di l'industria in tessili è vestiti hè più altu ch'è a media à longu andà, chì era in u quartu trimestre di u 2019 prima di a pandemia.

nutizie-3 (1)

L'indicatore di cunfidenza di l'affari di l'UE T&C per i mesi à vene hè calatu ligeramente in i tessili (-1,7 punti), probabilmente riflettendu e so sfide energetiche, mentri l'industria di u vestitu hè più ottimista (+ 2,1 punti).

Tuttavia, l'aspettattivi di i cunsumatori nantu à l'ecunumia generale è u so propiu avvene finanziariu hè cascatu à i minimi record, è a fiducia di i cunsumatori hè cascata cun elli.L'indici di u cummerciu di vendita hè simile, soprattuttu perchè i venditori sò menu cunfidenti di e so cundizioni cummerciale previste.
Dapoi u focu, l'industria tessili europea hà rinnuvatu u so focus in l'industria tessili.Parechji cambiamenti sò stati fatti in u prucessu di fabricazione, a ricerca è u sviluppu, è u retail per mantene a so cumpetitività, cù l'industria tessili in a maiò parte di i paesi europei chì passanu à i prudutti di più valore aghjuntu.Cù a riduzzione di i costi di l'energia è l'aumentu di e materie prime, u prezzu di vendita di l'industria tessili è vestiti europea hè previstu di aumentà à livelli senza precedente in u futuru.


Tempu di post: May-12-2022